Thursday, November 11, 2010

B E S T I E S forever < 3


Walawehh ! Siapa ni doe . G a d e s s  la ni .We're P O W E R P U F F G I R LS ! haha ! memang taklah kan :p Caza , Bee , aku sayang korang sangat . Why we're not meant to be together like we used to be very close when we were in the schoolhood ? :) Sedih doe belajar lain-lain ni . Aku tak boleh rapat dengan budak-budak lain sebab they're totally different with you guys . Korang tahu kan Fara Kamarudin ni camne . Aku kat ganu memang is not fully me , aku kena adapt dengan perangai orang-orang kat sini . Kekadang aku tak boleh tahan woo ,Time first-first aku kat sini ada probs dengan kawan aku masuk bilik je aku melalak , roomates aku je tahu betapa cengengnya aku . Aku nak orang-orang kat Ganu macam korang , supportive not annoying ! hmm . But day by day alhamdulilah aku dapat accept dorang , if aku tak tahan aku sound direct je .sakit hati kot ! Nak jaga hati orang selalu pon tak okay gak en ;) even korang tengok aku rapat dengan sahabat-sahabat ganurian aku ,korang tetap di hatiku .macam uitm lak plak en .haha ! Bee , ni especially dedicate for you, even dulu kita pernah gaduh sakan, hope let bygone be bygone k .time tu semua ikot emosi . Sorry for my bad behavior tau tau ! kau tetap K E M B A R aku and aku tetap A N A K ummi and abi . hehe :p Rindu la :'( Caza, hye dak H A P P Y G O L U C K Y ! seronak kau sekarang kan .happy je aku tengok life kau kat penang . dimanakah cinta pertama kau ? tarak jumpa lagi ke ? hehe :p relax and steady derr .Don't be like me :)) kau gak caza,please forgives all my wrong doings towards you tau ! :) ,
K A W A N ! promish tak separate tau even korang dah beranak cucu nanti . promish ;') muahhhhhhhhxxxxx !!

No comments:

Post a Comment