Saturday, November 27, 2010

my P U M P K I N S :')


 woot woot !
korang ingat lagi tak time ni ?
before our S E J A R A H paper bermula .
SPM la wehh .
orang sibuk menelaah buku aku boleh layan
lagi nafsu makan aku .
hebat tak ?
haha ! :-D
SUMPAH la weehh aku rindu saat-saat ni .
apa-apa kita share kan ?
tak kisah apa-apa pun .
dari kita tengah muka licin sampai la muka kita yang sekarang .
we're still together :')
alangkah bahagianya kalau tiga bertiga ditakdirkan
dapat campus yang sama .
aku rasa baba mama tak call aku hari-hari tanya pasal aku.
sebab dorang tahu kita bertiga akan melekat je twenty seventh hours.
haha .
mana taknya .
nama pon satu kepala .
aku kiranya kakak la pada korang sebab korang boleh tengok cerita
ehem-ehem lambat .
hehe :p
aku tak pernah menyesal dapat kenal dengan korang .
A L H A M D U L I L A H :)







No comments:

Post a Comment