Saturday, December 4, 2010

C E L O T E H :)

Woot woot
bosan la doe duduk rumah ni .
nak keluar tapi macam la member-member aku ade fulus en
kalau nak keluar pon apa je nak buat ?
lepak ?
alahai cicit oyang .
MCD Pandan Mewah pon boleh la doe .
Semalam BEE ajak aku lepak mcd .
malam la doe .
mama dah la kuat bebel .
penat aku nak dengar .
sorry babe :)
CAZA ni pulak sepi tanpa ngomelannya.
mana kau la doe .
bila nak fly ke sabah ?
kirim salam sayang kat bestfriend plkn aku boleh tak ?
NANI nama diberi :D
alang-alang tu kirim salam kat penghulu aku sekali .
haha !
Saja nak kasi rabak blog ni .
dah lama tak update kan :)
lately ni , kepala hotak ni asyik fikir pasal results je .
boleh ke aku dapat AD doe ?
aku nak sangat .
tapi tak tahu la ada rezeki ke tak .
ACCOUNT dah la atas pagar .
mintak2 ada keajaiban kat results final nanti .
haha !
InsyAllah .
A M I N :)
dah la sehari lepas dapat results tu aku lepaking kat seberang Malaysia.
aku terfikir gak kalau la results tu tak cantik macam aku,
macam mana aku nak cerita itu results kat mama ?
baba okay lagi .
sporting habis .
mama ni haa .
mahu aku kena pulau kat sana .
karang abang aku bermaharajalela bodek itu dan ini.
i can't let it be .
cukup la aku menderita kat terengganu tak shopping pape macam kau duduk kat kl FIQ,
matilah kau aku kerjakan .
BERANI KE AKU ?
haha !
aku tak suka simpan-simpan ni .
bukan etika aku .
hehe :-P
SO,hujung pangkalnya aku berdoa hope dapat results yang membanggakan
baba mama kelak .
A M I N :))



No comments:

Post a Comment