Thursday, December 9, 2010

His Mercy :')

Assalamualaikum bloggers :)
just nak mengucapkan kata syukur kepada Yang Maha Esa
di atas segala rezeki yang telah diberikan kepada keluargaku .
Hadiah paling berharga buat baba mama ialah result final sem ku
yang lepas .
A L H A M D U L I L A H .
rezeki berpihak kepadaku .
siapa sangka aku yang tidak bijak semasa di sekolah mendapat anugerah sebegitu :')
S Y U K U R I L L A H .
hanya usaha,restu dan doa mengiringiku sepanjang aku
menghadapi exam yang lepas .
Al-Quran sebagai penenang diri di kala hati diulik kerisauan .
kemerduan suara mama di kala diri dihujani pelbagai dugaan dan cabaran .
ceria di hati di kala mendengar gurau senda baba di talian.
indahnya dunia di kala ada insan yang sayang akan diri ini <3
kenakalan rakan-rakan seperjuangan sebagai semangat untuk terus berjuang di negeri orang .
mulanya, aku tidak tahu mengapa dan kenapa aku tercampak dalam course yang bukan ada kaitan
langsung dengan pembelajaranku di sekolah .
tapi aku kuatkan sahaja semangat untuk tidak mengecewakan baba mama di rumah .
kawan-kawan juga banyak membimbing ACCOUNT ku .
terima kasih kalian .
untuk meng-List-kan nama-nama kalian memang begitu banyak .
T H A N K S korang :')
Saya amat menghargainya .

No comments:

Post a Comment