Wednesday, December 8, 2010

Ini hari itu Today :)

Hye bloggers !
haha .
i've got new hot story to share with you guys :-)
tadi lepaking dengan my 'B' kat KLCC .
hehe .
'B' bukan untuk bie mahupun boo ye .
the 'B' of mine is actually stand for BEE=BESTIE :-D
korang confirm dah fikir lain .
laki aku baca pon mesti menyirap je .
sorry la WOOT WOOT !
saya pencinta yang setia tahu .
ngeee !
jiwang 60 karat habib sewel sungguh !
wakaka :-)
cerita bermula begini :
supposed kami tengok 2 movies .
at 11.30 am and 2.00 pm
unfortunately,BEE kena pergi hospital collect
medical report for her campus transfer .
saya sayang dia itu sebab saya sanggup korbankan
NGANGKUNG saya .
baru nak tengok hantu kena piyat telinga .
haha .
second movie: The Social Network .
cerita pasal facebook .
ranking 3 stars je sebab cerita ni banyak sangat cakap-cakap,
kalau cakap macam bawak beca takpe,
ni macam naik train nak pegi KLIA je .
GILA la laju .
kita kan dahlah jawa,kena la usha sub malay .
mahu juling la .
tapi cerita tu bestlah juga .
tapikan aku nasihatkan tengok jela cerita lain .
takut korang tak khusyuk tengok je sebab korang asyik fikir bila nak habislah cerita ni .
macam akulah .
haha ! :-D
nak dijadikan cerita,time nak bayar ticket ni,
abang ke kakak aku tak tahu la kat counter tu,
"Adek berdua ni dah 18 ?"
tahulah muka kami muka baby face kan BEE ?
tidak perlulah nak tanya soalan bangangs sebegitu .
dua-dua dah jadi drifter dah pun .
huahuahua ! :-P
Pokok pangkalnya,korang confirmlah dah tahu cerita ni ada unsur2 gedik gitoo !
haha .
2 kali la dohh .
geli aku tengok .
ASTAGHFIRULLAHALAZIM.
hee :-)
Ni nak bagi tahu ni, jangan ingat perut kami ni tak makan apa-apa la ye kat sana .
11.30am santapan secret recipe yang ku idam2kan sejak di Kuala Terengganu tapi tak dapat tu .
out of stock BAGAI .
fried rice with satay+iced lemon tea .
peerrghh !
sedap wa cakap lu .
hehe :-D
BEE makan banyak .
currypuff la,adek beradik chicken chop la,iced blanded chocolate kot .
aku main tibai je ni BEE .
kalau salah buat correction kat blog kau eyh ?
haha !
then, aku cari belt kat C A M E L O N .
before masuk movie tu,
kitaorang pergi K I N O K U N I Y A
cari buku .
buku apa ek ?
apalah lagi kalau bukan WORDSEARCHES .
i'm lovin it .
aku cari yang paling murah .
dapatlah 2 buah tapi BEE amek satu sebab dia cakap dia bosan duduk rumah .
See,betapa berpengaruhnya buku tu .
haha !
F I N A L L Y ,
im glad hangout with my bestie .
Thanks my taxi, BEE <3
p/s:SORRY NO PICTURES BECAUSE SOMEBODY BORROWED MINE .
SHITT ! ARGHH !

No comments:

Post a Comment