Saturday, December 18, 2010

B R U T A L :)

Hari yang memenatkan .
jadi driver baba mama pergi kenduri kahwin .
first reception at ukay bestari ,ulu kelang .
nearby the ZOO .
haha !
then, drove pergi shah alam .
kelab shah alam .
gosh !
hate that moment .
dahlah jauh .
pergi balik 6 tolls .
geramlah mak,nyah .
2 kali keluar masuk highway nak cari kelab tu .
main sorok-sorok pula .
finally,
tanya taxi kat tesco .
jalan depan je jumpa la kelab tu .
selamat la cantik tempat tu .
makan pun best .
2 kali pergi amek makanan .
hebat bukan ?
tak ramai pon dia ajak .
tu yang tak segan nak amek makanan tu .
hahahah !
dapat T H R E E tablerones .
cantek !
campur dengan mama beli kat singapore .
memang boleh jual balik
hahah !
on the way balik kat highway after tol .
ada satu lorry SONY . lorry SONY ye .
aku dah lepas tol tu dulu .
aku speed la .
supposed dia sabarlah menanti kereta aku blah dulu .
ni dia pon nak speed juga .
siap jeling aku lagi mama cakap .
dah aku kat depan dia boleh pula nak main cucuk-cucuk dengan aku .
silap besarlah kan .
aku dengan perasaan gahnya pecut lalu potong kereta depan menggunakan lane kiri .
hebat bukan ?
kira salah dah aku buat tu .
sebabkan macha tu main cak-cak dengan aku memang tak logic .
dengan aku nak bawa main .
SALAH ORANGALAH CHA .
mama pun tak marah aku speed time tu .
alangkah bahagianya aku time tu .
baba jeling balik macha tu .
THANKS korang .
love you guys for supporting me .
hehe :-D
dey chhaaa !
lu bukak la lu punya spec .
mau protect apa chaa ?
kulit sama juga .
mata kebal kan ?
haha !
jangan ingat aku pakai baju kurung aku lembik macam obor-obor ye .
atas jalan takde lagi ayu raudhah nak ayu-ayu gitoo .
PORAHHHHH !
grrrr

No comments:

Post a Comment