Thursday, May 12, 2011

H I D U P K U :)

Pada tanggal 12 MAY 2011,hari KHAMIS :)
dengan bangganya aku memaklumkan bahawasanya aku telah menjejakkan kaki aku ke SUNWAY PYRAMID, haha ! ini memang bangga habis sebab bukan senang aku nak pegi lepak ke pelusuk dunia tu, aku kena naik 3 train untuk sampai ke destinasi, First,LRT STAR,Second,LRT PUTRA,Third,KTM. saya melalui sorang2 ye benda ni . agak terkejut sebab aku tak pernah travel sorang2. FUHHHH !tapi aku happy :) mereka yang terhibur bersama terdiri daripada,Putera Katakku(FM) merangkap cameraman kami,Korea merangkap abang dan juga driver pada hari itu,shadeeq,zaleha,iezreen,junior part 1(sorry tak tahu nama),ziqa merangkap umiku dan hanny,komander kami.Tidak lupa juga umi zaleha dan adeknya,Yusoff, terima kasih kerana belanja makan pizza hut tadi , ummmmppphhh ! HEHE :D tujuan utama kami adalah

skating on the ice :)
fyi, saya sama sekali tidak jatuh ye, hebat tak?
hehe :D 
excitednya KOREA bila dapat meluncur, AHAHA :p

Korea <3 Iezreen <3 Fara

elak zaleha daripada jatuh :D
P/S: Korang jangan ingat kita orang LESBIAN ye

itu dia, zaleha sudah menunjukkan aksinya :D

elak punya elak, jatuh jua zaleha , hehe :D

Mereka <3
P/S: TERIMA KASIH KEPADA FARHAN MAHFUZ KERANA MENJADI PHOTOGRAPHER KAMI <3




No comments:

Post a Comment