Thursday, May 12, 2011

thankful and appreciate,bie :)

ini budak, FM <3 Siapa pandai teka memang hebat :D
In bm, istimewa buatmu ;)
my birthday present from him ;)

berseni tak saya ? ;p


hye anak mahfuz,lepas kau baca ni , aku harap kau dah tak banyak kali ucap maaf ye :)
aku berterima kasih sebab kau bagi hadiah birthday kat aku even aku langsung tak bagi apa-apa time birthday kau, bagi kau hadiah ni hadiah tak beribu kali mahal, tapi bagi aku kau bagi ni ikhlas, itu amat bermakna buat aku. aku tak pernah kisah pun orang bagi ke tak hadiah kat aku, yg penting hati, nawaitu, aku nak orang sekeliling aku ingat aku, "oh,fara cam amoi tu ke?" oh, fara pendek tu?" "oh,fara sepet tu ke?" aku tak kisah pun orang nak cakap aku ni apa janji orang tahu and ingat siapa aku, itu lebih bermakna. Mama selalu pesan, jangan lihat orang dari apa yang dia beli or pakai. tak semestinya kita pakai branded2 kita kaya dan tak semestinya juga orang pakai simple2 tu tak mampu nak beli kehendak dan kemahuan dia. Pesanan yang takkan aku lupa sampai bila-bila: ADEK,KITA HIDUP BIAR KAYA DENGAN BUDI BAHASA,BUKAN KAYA DENGAN HUTANG :),certain orang lebih mementingkan personality, sanggup berhabis duit hanya dek kerana nak nampak cantik bergaya,pakai kereta kalau boleh nak 9 10 series punya,rumah kalau boleh nak banglo kembar lima bertingkat-tingkat nak lawan KL TOWER,pangkat kalau boleh segala nenek moyang sri nak letak,tapi akhirnya apabila kembali kerahmatullah,waris yang terpaksa menanggung beban hutang si mati, SUBHANALLAH ! hidup sederhana itu lebih dipandang mulia di sisi Allah , InsyAllah ;) TERIMA KASIH sekali lagi di atas pemberian chocolate dan kipas bunga darimu itu, FM ;) really really really appreciate it <3

No comments:

Post a Comment