Thursday, July 7, 2011

Sabarkan aku Ya Allah =')

assalamualaikum =)
pada masa dan saat aku berblog ini, deras airmataku sedang setia menemaniku
aku rindu suasana kat rumah.Hari-hari aku rasa benda ni tapi malam ni aku rasa lain gila.
aku rasa memang aku nak balik.
aku nak tinggalkan ganu ni.
aku tak mampu dah nak tanggung dugaan duduk dekat negeri orang.
satu-satu masalah datang.
subject semakin meningkat sem semakin susah.
dengan jangka masa sesem yang disingkatkan soalan yang setiap hari aku tanya pada diri sendiri
"boleh ke aku DL lagi sem ni?"
ikutkan hati aku nak NC AWARD.
aku nak hadiahkan untuk keluarga aku especially mama.
aku nak tengok airmata gembira dia jatuh depan aku time aku grad nanti.
aku nak sangat.
itu impian aku masuk UiTM.
Allah sayang aku thats why dia bagi aku banyak dugaan.
itu yang selalu aku motivate diri aku,
satu je tujuan aku datang sini.
aku nak bawa balik something valuable.
aku sambung belajar pun sebab mama.
ikutkan hati aku taknak sambung belajar dah lagi-lagi nak bertapak kat ganu ni,
bukan 6 7 minit dari rumah tapi 6 7 jam.
bagi korang yang dah sememangnya duduk ganu memang susah nak rasa susah macam aku yang memang orang jauh ni.
harapan aku lepas ni, aku nak terus mara ke depan demi mencapai cita-cita aku dan juga mama.
mama cakap, kalau dah ditakdirkan kejayaan itu milik kita, insyAllah kita akan kecapi kejayaan tersebut,
pesan mama lagi , berusaha,bedoa dan akhir sekali bertawakallah :')

MOOD: rindu mama ='(

No comments:

Post a Comment